Loyal Partners
  • Home
  • Diensten
    • Onze programma’s
      met vaste structuur, lengte en prijs
    • Helderheid
      in Strategie
    • De Omzetverzekering
    • Structuurcode
  • Kennis
  • Tarieven
  • Werkwijze
  • Over ons
  • Contact
  • 0

Digitaal Krachtvoer

Los jij wel het juiste probleem op?

Jan Frens
13 juni 2025
Je omzet stagneert, projecten lopen uit en medewerkers mopperen. Het is tijd om in te grijpen. Maar waar je ook begint, de kans is groot dat je de verkeerde keuze maakt. Het probleem met je eigen talent Stel je voor:...
Lees meer >
Leestijd 1,5 minuut

Watschrappen we uit ons aanbod?

Jan Frens
6 juni 2025
Dat is een ongemakkelijke, maar strategisch onvermijdelijke vraag. De meeste ondernemers zijn goed in creëren. Maar wat we zelden oefenen, is het tegenovergestelde: bewust schrappen. Terwijl juist daarin de sleutel ligt tot strategische scherpte. Want hoe meer we toevoegen,...
Lees meer >
Leestijd 1,5 minuut

Wat elke goede verkoper weet: verkopen begint met vragen

Jan Frens
30 mei 2025
Stel je voor: je boekt een goedkope vlucht naar het Verre Oosten. Een buitenkansje. Een paar tientjes goedkoper dan de rest, en dat scheelt toch weer. Na zeven uur vliegen - opgefrommeld in rij 36, knieën klem, hoofd tegen het...
Lees meer >
Leestijd 1 minuut

Wat bedoel je met ‘de stip op de horizon’

Jan Frens
23 mei 2025
Veel ondernemers gebruiken de term, maar wat betekent het nu écht, die ‘stip op de horizon’? De stip op de horizon is je langetermijnvisie. Het beeld van waar je als bedrijf over zo’n tien jaar wilt staan. Bijvoorbeeld: marktleider zijn...
Lees meer >
Leestijd 1 minuut

Private equity in het MKB: redder of sprinkhaan?

Jan Frens
16 mei 2025
De private equity markt is veranderd. Waar vroeger alleen grote bedrijven interessant waren, kloppen investeerders nu ook aan bij het MKB. Ze beloven kapitaal, structuur en een waardevol netwerk. Maar er is meer aan de hand. Niet iedere investeerder is...
Lees meer >
Leestijd 2 minuten

Waarom verkoop van je bedrijf vaak niet de oplossing is

Jan Frens
7 mei 2025
Er kan zomaar een moment komen dat je er klaar mee bent. Je bedrijf loopt goed, maar toch denk je steeds vaker aan verkopen. Grote kans dat niet je bedrijf het probleem is, maar het ontbreken van een heldere strategie....
Lees meer >
Leestijd 2,5 minuut

De kracht van pauzeren: waarom haast juist tijd kost

Jan Frens
28 april 2025
Je mailbox stroomt vol, klanten wachten op antwoord en er moeten nú beslissingen worden genomen – dus zet je een tandje bij. En dat is nu juist contraproductief. Waarom ons brein pauzes nodig heeft We rennen van vergadering naar vergadering,...
Lees meer >
Leestijd 2 minuten

Waarom we wangedrag bewonderen

Jan Frens
25 april 2025
We kennen allemaal leiders die succesvol zijn ondanks - of misschien wel dankzij - hun twijfelachtige gedrag. ‘Het is misschien niet netjes, maar kijk eens naar de resultaten,’ wordt er dan gezegd. Het lijkt onschuldig maar deze rechtvaardiging heeft verstrekkende...
Lees meer >
Leestijd 2,5 minuut

Investeer alleen in innovaties die wél werken: zo doe je dat

Jan Frens
18 april 2025
Innovatie is essentieel voor groei, maar tussen idee en succesvolle uitvoering gaapt vaak een kloof. Voorstellen in het MT klinken veelbelovend: een nieuw product, een slimme dienst, procesverbetering. Maar welke ideeën verdienen echt de aandacht, tijd en investering? Criteria waarop...
Lees meer >
Leestijd 1,5 minuut

Wat slaaptekort écht met je ondernemersbrein doet (en waarom je het niet merkt)

Jan Frens
11 april 2025
Het wordt vaak aangehaald: bekende mensen die het met slechts vier uur slaap per nacht redden. Maar laat je niet misleiden. Deze uitzonderingen zijn zeldzaam. Voor de overgrote meerderheid geldt: te weinig slaap ondermijnt precies die kwaliteiten die je als...
Lees meer >
Leestijd 2,5 minuut

Dit is waarom medewerkers de waarheid verzwijgen

Jan Frens
4 april 2025
Ze zeggen dat een project op schema ligt terwijl ze weten dat het uitloopt. Ze melden niet dat een belangrijke klant ontevreden is. Ze verzwijgen dat ze een fout hebben gemaakt. Het gebeurt in bijna elk bedrijf. Net als bij...
Lees meer >
Leestijd 1,5 minuut

Wat doe jij als je strategie botst met de realiteit?

Jan Frens
28 maart 2025
Je hebt een perfect strategisch plan opgesteld, maar na twee maanden is de markt veranderd, haakt een belangrijke partner af, of komt er een nieuwe kans voorbij. Wat doe je? Vasthouden aan je plan of bijsturen? Het dilemma tussen een...
Lees meer >
Leestijd 1,5 minuut

Waarom klanten niet kopen wat jij denkt dat ze kopen

Jan Frens
21 maart 2025
‘Wij leveren ICT-oplossingen.’ ‘Wij verzorgen afvalinzameling.’ ‘Wij zijn een accountantskantoor.’ Klinkt bekend? Als je ondernemers vraagt wat ze doen, krijg je meestal dit soort antwoorden. Logisch, want dit is wat op je visitekaartje staat. Maar deze antwoorden missen het essentiële...
Lees meer >
Leestijd 2 Minuten

Waarom stilte niet betekent dat iedereen het met je eens is

Jan Frens
14 maart 2025
Stel je een klaslokaal voor. De leraar heeft net iets complexs uitgelegd en vraagt: ‘Is alles duidelijk?’ Niemand zegt iets. Dan knikt de eerste student, en al snel volgen de anderen. De leraar concludeert tevreden dat de stof helder is....
Lees meer >
Leestijd 2 Minuten

Spreek jij een taal die je klant niet begrijpt?

Jan Frens
7 maart 2025
Je gebruikt een woord al jaren in een bepaald verband. Binnen je bedrijf is het vanzelfsprekend en je vaste klanten begrijpen het ook. Maar een potentiële klant? Die knikt misschien beleefd, maar heeft waarschijnlijk geen flauw idee waar je het...
Lees meer >
Leestijd 2 Minuten

Waarom harder duwen je team juist vertraagt

Jan Frens
28 februari 2025
Ken je dat gevoel? De resultaten blijven achter, dus je zet er extra druk op. Meer meetings, scherpere deadlines, intensievere controle. Logisch, want je wilt vooruit. Maar vaak bereik je precies het tegenovergestelde: medewerkers die verstijven, processen die blokkeren, verkopers...
Lees meer >
Leestijd 1,5 minuut

Ondernemen en de kunst van lijden

Jan Frens
21 februari 2025
Ondernemen is geen sprint, het is een uitputtingsslag. Het is doorgaan wanneer je beste verkoper voor zichzelf begint, wanneer een nieuwe productlijn flopt, wanneer een concurrent je aftroeft: De beste ondernemers onderscheiden zich niet door talent, niet door geluk, maar...
Lees meer >
Leestijd 1 minuut

Zo voorkom je dure fouten in onderhandelingen

Jan Frens
14 februari 2025
Ken je dat gevoel? Er moet nú een beslissing komen over die overname, dat contract of die nieuwe samenwerkingspartner. De andere partij dringt aan. Maar juist dan is het cruciaal om een stap terug te doen. Want de beste besluiten...
Lees meer >
Leestijd 1 minuut

MT-lid? Zo breng je de juiste issues in

Jan Frens
7 februari 2025
Je kent het wel: je zit in het MT-overleg en het gesprek gaat weer over die ene late levering of die kapotte machine. Herkenbaar voor veel MT-leden in het MKB. Maar tactisch/strategische besluitvorming vraagt om issues van een hoger niveau....
Lees meer >
Leestijd 1,5 minuut

Welke wervingsmethode past bij jou?

Jan Frens
31 januari 2025
Het was een vast gegeven: Profiel opstellen, vacature schrijven en plaatsen, cv’s beoordelen, gesprekken voeren. Maar werving is veranderd. Krapte op de arbeidsmarkt maakt dat je snel moet handelen. Jij kiest niet, werknemers van jongere generaties kiezen: voor een...
Lees meer >
Leestijd 2 minuten

AI: Nooit meer verjaardagen vergeten

Jan Frens
24 januari 2025
Tot nu toe wachtte ChatGPT netjes af tot jij begon te praten. Dat is veranderd. Er is een nieuwe functie: ‘Tasks’. Hiermee kan ChatGPT taken voor je uitvoeren op geplande tijden, zoals: Je wekelijks een overzicht sturen van...
Lees meer >
Leestijd 1 minuut

Meer weten of met ons
in contact komen?

Een afspraak maken

Direct een afspraak maken? Met deze button kun je direct in de agenda van Jan een afspraak boeken. Voor een kennismaking of een sessie.

Mailen

Via deze knop mail je ons op het info@loyalpartners.nl adres. Maar je kunt Jan of Louise ook direct een bericht sturen: janfrens@loyalpartners.nl of louiseknegtel@loyalpartners.nl.

Bellen

Je kunt Jan bereiken op 06-22929432; Louise 06-14121481. Wil je niet een voicemail inspreken? Dan bel je met deze knop naar ons algemene nummer 085-4019169.

Op locatie

Ons bezoekadres is Hartenseweg 60, 6704 PA Wageningen. Je kunt hier voor de deur parkeren.

Copyright 2025 Loyal Partners | Privacy Policy | KvK 08165742

Onze website gebruikt cookies. Daar leren we van en zo kunnen we jou en je collega-ondernemers nog beter helpen.

 
  • Home
  • Werkwijze
  • Diensten
    • Helderheid in Strategie
    • De Omzetverzekering
    • Structuurcode
  • Tarieven
  • Over ons
  • Kennis
  • Contact
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Cookies

Deze website maakt gebruik van “cookies” (tekstbestandjes die op uw computer worden geplaatst) om de website te helpen analyseren hoe gebruikers de site gebruiken. De door het cookie gegenereerde informatie over uw gebruik van de website kan worden overgebracht naar eigen beveiligde servers van Loyalpartners.nl of die van een derde partij. Wij gebruiken deze informatie om bij te houden hoe u de website gebruikt, om rapporten over de website-activiteit op te stellen en andere diensten aan te bieden met betrekking tot website-activiteit en internetgebruik.

Privacy Policy

Noodzakelijke cookies

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Marketing cookies

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker. Deze advertenties worden zo waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!