Leads to Sales

Geloof je dat klanten jou vanzelf wel vinden? Denk je dat je niet actief de markt hoeft te benaderen? Of vind je dat het voldoende is om veel te netwerken en een hoge kwaliteit te leveren?

Helaas! Dat is een hardnekkig misverstand. Natuurlijk is mond-tot-mond reclame het allerbeste, maar die moet wel gevoed worden. Als jij of jouw bedrijf niet in staat zijn actief omzet te genereren dan ben je aan de gratie van derden overgeleverd.

Als jij daarentegen in staat bent initiatief te nemen en met de juiste vaardigheden omzet naar je toe haalt, heb jij wél bestaansrecht.

Stel acquisitie niet langer uit

Verkopen kan best eng zijn. Het idee dat je afgewezen kunt worden werkt verlammend.

En er zijn altijd wel excuses waarom je op dit moment nog niet actief de markt op kunt gaan: je website moet veranderd worden, je product leent zich daar niet voor, of je betwijfelt of er wel iemand op jou zit te wachten.

Dat zijn echter voor­oor­delen en die zijn gebaseerd op angst op afwijzing. Het is een heel gewoon en menselijk fenomeen, met als gevolg dat je het verkopen uitstelt.

Dat is jammer, want nieuwe klanten benaderen kan ook op een prettige manier. Kijk maar naar de goede ondernemers die jou op zo’n manier benaderen dat jij niet door hebt dat jou iets wordt verkocht.

Het zijn mensen die interesse in jou tonen en jou niet iets aansmeren maar in een echte behoefte van jou voorzien. En ze beschikken over vaardigheden en een methode die jij als ondernemer ook kunt leren.

Zo wordt verkopen leuk

Met een voor jou op maat gemaakte methode kun je actief de markt benaderen. Je kunt zelf, op elk gewenst moment, in actie komen en omzet genereren. Je komt uit de afhankelijkheid, en in je kracht.

Zo’n methode, die precies past bij jouw persoonlijkheid en jouw product of dienst, kunnen wij je leren. Daarbij volgen we weliswaar een zeker stramien, maar de uitvoering is afhankelijk van jouw voorkeuren.

Je leert een aanpak waardoor verkopen uitdagend, boeiend en minder spannend wordt. Doordat je bovendien de psychologie achter deze processen gaat begrijpen, worden jouw inspanningen doelgericht en succesvol.

Dat geldt voor al je verkoopinspanningen. In alle klantcontacten maak je grote vooruitgang: of het nu gaat om herhaalaankopen, leads die via je website binnenkomen of koude acquisitie.

 

Wil jij:

  • onafhankelijk zijn van de grillen van de markt en de vooroordelen van jezelf;
  • over een krachtige en persoonlijke verkoopme­thode beschikken;
  • altijd zelf in staat zijn omzet te genereren?

 

Werkwijze

We leren je jouw nieuwe methode aan in ongeveer een half jaar. In aanvang volg je vaker sessies opdat je snel resultaat boekt. In een later stadium wordt die frequentie lager en gaan het om het nauwkeurig afstemmen van je werkwijze.

Als jij ertoe besluit om dit samen met ons te gaan doen, kun je het volgende van ons verwachten:

  • Je volgt acht sessies van twee uur: in eerste instantie drie sessies om de twee weken, daarna drie sessies om de drie weken en tot slot twee sessies in twee maanden.
  • Tussen de sessies door ontwikkelen we een unieke en persoonlijke verkoopmethode voor je. Tijdens de sessies leren we je deze aan.
  • Tussentijds kun je ons altijd bellen of mailen voor ondersteuning bij je verkoopacties.

Wat kost het

De investering voor ‘Leads to Sales’ is € 3.115,00 excl. btw. Daarvoor krijg je begeleiding die in totaal 35 uur beslaat. Daarnaast vraagt het programma ook van jou een investering in uren. Houd er rekening mee dat je hier ongeveer 16 uur in totaal aan besteedt.

Het kan zijn dat je meer sessies nodig hebt, als bijvoorbeeld blijkt dat er stappen moeten worden ondernomen om jouw product of dienst beter te positioneren of als je een internationaal dealernetwerk wilt inregelen. Dan moet je rekening houden met vier extra sessies en een totale investering van € 4.672,50 excl. btw.

Een volledige specificatie van je investering vind je op de pagina Tarieven.

Facts

  • Een persoonlijke aanpak.
  • Aantoonbaar omzetdoelen realiseren.
  • Een investering van € 3.115,00 excl. btw.

Plan hier een kennismakingssessie in onze agenda