Twee supervragen

Jan Frens
10 juli 2023 in Organisatie, Personeel - Leestijd 0,5 minuut

 
 
Je praat bij, neemt nieuwe ontwikkelingen door en laat weten dat je er voor je ze bent. Een-op-eengesprekken met medewerkers zijn belangrijk. Maar er is meer uit te halen.
 
Eindig in het vervolg al je gesprekken met twee van onderstaande vragen. Ze benadrukken dat je je medewerker waardeert en leveren waardevolle ideeën op waar je bedrijf beter van wordt:
 

  • Is er iets dat ik kan doen om je te helpen beter te worden in je werk?
  • Is er iets dat ik kan doen om jouw persoonlijke groei en ontwikkeling te ondersteunen?
  • Is er iets waar je vragen over hebt met betrekking tot onze doelen of verwachtingen?
  • Op welke manier kan ik je beter ondersteunen bij het bereiken van je doelen en het uitvoeren van je taken?
  • Zijn er dingen, zakelijk of privé, waar je momenteel tegenaan loopt waar ik je mee kan helpen?
  • Zijn er trainingen, middelen of tools die je nodig hebt om je werk beter te kunnen uitvoeren?
  • Is er iets waar je meer erkenning of waardering voor wilt ontvangen in je werk?
  • Zijn er problemen die we niet aanpakken, maar waarvan je vindt dat we dat wel zouden moeten doen?
  • Zie jij kansen voor professionele groei of ontwikkeling die je graag zou willen verkennen?

 
 
 
 
 
 


Vond je het een goed artikel? Doe er iemand anders een plezier mee via de mail.
Delen op social media wordt door ons ook erg gewaardeerd.

Deel dit artikel:
Alle artikelen in de categorie: Organisatie, Personeel

Gerelateerde artikelen