Online totaal

Je denkt dat je kansen laat liggen, en dat je online meer leads en meer omzet kunt genereren. Een groot deel van het inkoopproces van jouw klant, zo niet het hele, vindt tegenwoordig immers online plaats.

Maar wanneer je je daar op oriënteert duizelt het je. Zoveel mensen je spreekt, zoveel meningen je hoort. Je krijgt geen duidelijkheid of je nu moet inzetten op social media of zoekmachineoptimalisatie. Moet je online gaan adverteren of eerst je website aanpassen?

Een integrale aanpak

Misschien voel je wel aan dat het één niet zonder het ander kan. Dat klopt, en dat is precies wat bedrijven doen die succesvol zijn in het behalen van online omzet. Je kunt namelijk wel zorgen voor een hoge notering in de zoekresultaten van Google, maar als bezoekers je website vroegtijdig verlaten omdat die onduidelijk is, zijn je inspanningen voor niets geweest.

En je kunt weliswaar over heel veel waardevolle informatie beschikken, maar als jouw klanten hun tijd op sociale media besteden, moet je ervoor zorgen dat ze daar over jouw informatie kunnen beschikken.

Als je het hoogst mogelijke rendement wilt behalen op je online activiteiten zul je dus aan zoekmachineoptimalisatie, én aan zoekmachine-adverteren, én aan social media én aan de gebruiksvriendelijkheid van je website moeten werken.

Hoe doe je dat?

Het vergt een studie, specifieke vaardigheden en heel veel tijd om al die aspecten in te kunnen vullen en ervoor te zorgen dat het een naadloos geheel vormt.

Het is onmogelijk om alle online disciplines te beheersen. Wel is het belangrijk dat je van alle aspecten iets begrijpt. Hoe kun je anders je doelen bereiken?

Aan de hand van jouw kennisniveau en je ambitie kun je kiezen uit twee mogelijkheden om je online sales in te richten:

 

  1. (Meerdere) aspecten uitbesteden aan individuele partners

Je doet het projectmanagement, je realiseert aansluiting tussen de verschillende vakgebieden/experts. Zelf kun je een of meerdere specialistische activiteiten invullen.

  1. Alles uitbesteden aan een onlinemarketingbureau

Het hele online spectrum wordt voor je georganiseerd, uitgevoerd en gemonitord. Maar omdat de motivatie van een ander om een perfect resultaat te krijgen nooit zo groot is als bij jouzelf, zal je zelf ook bij de les moeten blijven.

 

Wil jij:

  • optimaal gebruik maken van online mogelijkheden;
  • niet teveel inzet hoeven te plegen maar wel;
  • online meer omzet halen?

Hoe kunnen wij helpen?

Om je online doelen te realiseren zul je hoe dan ook basiskennis moeten opdoen. Daarnaast wil je de output van je leveranciers kritisch kunnen beoordelen. Daarvoor biedt Loyal Partners ondersteuning bij jouw regie en projectmanagement.

De begeleiding die je van ons krijgt is volledig afgestemd op jouw individuele situatie en behoefte.

 

We kunnen je ondersteunen bij:

  • Bepalen van de online strategie.
  • Bepalen wat het profiel is van je potentiele klant (buyer persona).
  • Bepalen welke stappen je klant neemt in het online aankoopproces (buyer journey).
  • Opstellen van het programma van eisen aan de benodigde partners.
  • Ondersteuning bij de selectie van partners.
  • Inrichten van procedures en richtlijnen binnen jouw bedrijf om de kwaliteit van de werkzaamheden die bij jou moeten plaatsvinden te garanderen.
  • Toetsen van de resultaten van je leveranciers.
  • Interpreteren van door partners opgeleverde evaluaties.

Wat kost het

De begeleiding binnen ‘Online Totaal’ bieden we aan voor een uurtarief van € 93,00 excl. btw.

Opdat je niet voor verrassingen komt te staan, wordt continu afgestemd welke werkzaamheden we voor je verrichten, krijg je vooraf een indicatie van het aantal te besteden uren en ontvang je wekelijks een overzicht van de gerealiseerde uren.

Facts

  • Maximaal rendement uit je online aanwezigheid halen
  • Faalkosten voorkomen.
  • Tegenover een investering in online moet omzet staan. Met Online Totaal dwing je dat af.

Plan hier een kennismakingssessie in onze agenda